måndag 11 maj 2009

Hemliga bäcken


Levererade återigen en fin öring. Denna gång på 4-5 hg

10 kommentarer:

Anonym sa...

skicklig björnen.. fick 5kg raketer idag i lillehammer!! =)

Anonym sa...

Jasså tjuvfiske igen björn. Annars skulle stället inte heta hemliga bäcken

phakan sa...

en annn fick ju följa med Djubarsson i de hemliga fiskevattnen som man fiskade i när man 8 år med "no neck"! men dub visa en djurisk öringstalang rang rang

Björte sa...

Snyggt Osten... du får ta å visa mig gäddfisket när jag kommer uppåt =P

Phakan: Otroligt att jag fick fiska när du var med, kanske har vänt nu?!

LillNisse sa...

Björte ja tror du dänger ph nästa gång vi fiskar i vismen. För då ska per fiska mitten ;)

Kasper sa...

Nästa gång vi fiskar i Vismen är huvudsaken att den arbetslösa inte vinner och helst inte får någon fisk alls ;)

LillNisse sa...

Kasper: Det gäller o visa sin storhet när det väl gäller. Att ni har trackat mig i 2 år för ja aldrig får fisk spelar ingen roll. Gäller o sätta dit er när vi har riktig tävling.

Kasper sa...

Slår vad om att du muta Björte och Per sist för att få deras fångst...

LillNisse sa...

Nej du kasper. De öppna starkt men ja tog dem. Inget fusk. Bara inse att du är en Junior som kastar bort alla drag

Kasper sa...

Jaja, då är det väll bara för mig att inse att jag kommer att bli årets fiskfitta.